2010. május 25., kedd

Búcsúposzt tőlem is

István előbbi posztjához kapcsolódva én is szeretnék feltölteni valamit: egy karaktertervet, illetve kettőt, de ugyanarról a figuráról. Ő lett volna a Herceg (ha elolvassátok a szkriptet, be tudjátok azonosítani), és ez lett volna a végleges formája - kábé, mert az egyik rajzon bandzsa egy kicsit. Az arcához Robert Smith, azaz a Cure énekesének arcát vettem mintául, mert a leírás alapján valami olyan típusú fazon ugrott be nekem, és hát szerintem igazam is volt.

Rakhatnék még ide tervoldalakat, vagy a kész ceruzaoldalak közül valamelyiket, de nem akarom fájdítani senkinek a szívét, legkevésbé a miénket, úgyhogy be kell érnetek ezzel. A Dzsánkinak miattam van vége, pedig nagyon szerettem/szeretem, látok benne rengeteg fantáziát és egy hatalmas potenciált, de az élet ugye nem ilyen egyszerű. Ezúton is köszönet mindenkinek, aki támogatott minket bármilyen formában, és bocs azoktól, akik várták a folytatást.

Nincsenek megjegyzések: